Weer op roet

25 januari 2016 - Tulare, California, Verenigde Staten

Zo het ontbijt zat hier niet bij in en het is redelijk vroeg dus eerst een stuk rijden door Death Valley wat een apart gebied heel uitgestrekt en mooie stukken nu zeker nu de zon net op komt . Onderweg kwamen we een leuk tentje tegen waar we hebben ontbeten verder gereden en  genoten van de omgeving tot we uit het park reden de grote weg op cruise control weer aan en gaan op naar Tulare. Dit was alleen voor de overnachting verder is hier niks te beleven. De volgende dag echt vroeg op ! Half 6 wekkertje ff internetten en ontbijten en de weg weer op voor een hoop Miles . We gingen eerst naar Sequoia park maar dat is twee uur rijden en dezelfde weg weer terug helaas, doorrijden kon niet de weg was afgesloten door de sneeuw die er lag. Het was de moeite waard ,een mooie slinger weg er heen die  ons op gigantische hoogte bracht in de sneeuw en zo tussen  de reuzen van Sequoia's ! De grootste heeft een omtrek van 31 meter, doorsnede van 11 meter, 2200 honderdjaar oud en 96 meter hoog.blij dat we hier heen geweest .....wat een bomen ! De zelfde weg dus weer terug en daarna de de cruise controle weer aan op een saaie  lange weg, 4 uur. Nu zitten we in Sonora een leuk stadje, vroeg naar bed morgen een redelijk lange laatste echte vakantie dag alweer........