Rijden

21 januari 2016 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

zo de nieuwe dag vroeg opgestaan voor de lange weg naar Tucson. Prachtige wegen en mmoie landschappen van bergen tot woestijn .hier is de cruisecontrol heerlijk. De benzine werd veel goedkoper scheelde een dollar dus 1,65 dollar per gallon. Voor 15 dollar zat hij weer vol hi hi klein autootje he. De stadjes is niet veel aan 1 grote 4 baans weg met wat eet tentjes en auto bedrijven, voor winkelen moet je naar een mall. Tjee gigantisch zijn die! Heel mooi maar niet druk en dus blij en super gemaakt vriendelijk hou are you To day pfff. Daarna lekker een baco in hotel genomen en wat gegeten. De volgende morgen wekker weer op tijd gezet voor de volgende langere weg naar Sedona . Dit is 320 Miles maar 22 Miles over onverharde weg.de wekker ging om 7.15 om optijd weg te kunnen maar dit klopte niet met me horloge daar was het 8.15 in Arezona is er een uur tijdverschil.dus ff ontbijten en on THE road agan. Op naar de Apache Trail deze weg hebben de indianen aan gelegd .in het begin van de trail was een goudzoekers dorpje met een goudmijn zag eer leuk uit beetje toeristisch maar wel heel gezellig . Wat gegeten en gedronken in een saloon met z

1. Fleur:
    22 januari 2016
    Leuk om het te volgen hoor!!!
  2. Mam:
    22 januari 2016
    Goedemorgen voor jullie, dit zijn heel bekende foto's voor mij want wij zijn ook lang geleden 3 weken in Phoenix geweest en hebben ook tussen de cactussen, indianengebied en de rode rotsen van Sedona gereden. Prachtig gebied.
    Geniet ervan!! Xxx
  3. René Mooij:
    22 januari 2016
    Hello, sounds nice there....
    Heerlijk relaxed saampies, graag een stekkie van die cactus!
    XXX